Štokholm sa nachádza pod vodou a stanice modrej linky metra sú najstaršími dominantami mesta. Žije sa tu úplne bežným spôsobom. Hoci spoločnosť je na pokraji kolapsu kvôli narastajúcemu tlaku vody, Nikki si zo všetkého najviac praje, aby sa opäť dala dokopy so svojím expriateľom.
Štokholm sa nachádza pod vodou a stanice modrej linky metra sú najstaršími dominantami mesta. Žije sa tu úplne bežným spôsobom. Hoci spoločnosť je na pokraji kolapsu kvôli narastajúcemu tlaku vody, Nikki si zo všetkého najviac praje, aby sa opäť dala dokopy so svojím expriateľom. Film je o zaslepenosti a o tom, ako všetci tancujeme rovno smerom k záhube.