Nevinná hra
Matka dvoch detí, Elisa, dovolí svojej dcére, Lucii, aby prespala u svojej novej najlepšej kamarátky, Josephine, po tom, čo sa stretne s Josephininou mamou, Rebekou, v jej nádhernom dome. Ale keď príde Elisa na druhý deň svoju dcéru vyzdvihnúť, zistí, že luxusný dom je prázdny a slúži len na prenájom a že Luciu uniesli.
Elisa Blixová, letuška na súkromných letoch a zaneprázdnená matka dvoch detí, dovolí svojej deväťročnej dcére, Lucii, ísť sa hrať k jej novej najlepšej kamarátke, Josephine. Elisa sa letmo stretne s Josephininou milou a priateľskou mamou, Rebekou, a z krátkej návštevy sa stane prespávačka. No keď Elisa a jej manžel Fred prídu Luciu na druhý deň vyzdvihnúť, naplní sa ich najhoršia nočná mora. Dom je len prázdnou luxusnou rezidenciou slúžiacou na prenájom a Lucia, spolu s Rebekou a Josephine, zmizli. Polícia povie Elise, že Rebeka pravdepodobne klamala. Udalosti, ktoré zaryto prenasleduje Selma, ambiciózna a odhodlaná investigatívna reportérka, prerastú do medzinárodného lovu na Luciu a odhalia dávno pochované tajomstvá, ktoré môžu byť kľúčom k zdanlivo náhodnému únosu Lucie.