Whiskey s ľadom
„Whiskey s ľadom“ je hravý pohľad na to, čo sa skutočne stalo počas dramatických dní na prelome októbra a novembra 1981, keď sovietska ponorka U-137 uviazla na plytčine v súostroví Karlskrona. Svet ešte nikdy nebol bližšie k celosvetovému konfliktu. Všetka zodpovednosť teraz leží na pleciach jedného muža, švédskeho premiéra Thorbjörna Fälldina.
Píše sa október 1981, vrchol studenej vojny. Politické napätie je na maxime a hrozba jadrovej vojny nikdy nie je ďaleko. Na sovietskej ponorke U-137 vládne chladná noc, no posádka sa zahrieva bujarou oslavou novopečeného otca vo svojich radoch. Jeden pohár vedie k ďalšiemu a ponorka nakoniec uviazne na plytčine v neutrálnom Švédsku, na súostroví Karlskrona, len na skok od prísne tajnej námornej základne krajiny. „Whiskey s ľadom“ je hravým spracovaním neuveriteľného skutočného príbehu, ktorý skúma katastrofálne následky tohto opileckého omylu. Svet ešte nikdy nebol bližšie k jadrovému konfliktu. Všetka zodpovednosť teraz leží na pleciach jedného muža, švédskeho premiéra Thorbjörna Fälldina, ktorý má za úlohu skrotiť ambície rôznych vojnových štváčov.