Eloise (Anna Kendrick) nahradí nová družička. Aj napriek tomu sa však rozhodne zúčastniť sa na svadbe svojej kamarátky, kde sa stretne s cudzincami, ktorí nikam nezapadajú, za nechceným stolom číslo 19.
Eloise (Anna Kendrick), zbavená svojich povinností družičky po tom, čo ju opustil svedok ženícha, sa rozhodne zúčastniť sa na svadbe svojej najstaršej kamarátky. Ocitne sa medzi skupinou cudzincov, ktorí nikam nezapadajú, v zadnej časti tanečnej sály. Eloise sa so svojimi spoločníkmi pri stole postupne zbližuje a uvedomuje si, že priateľstvá a dokonca aj romantické vzťahy môžu vzniknúť aj za tých najnepravdepodobnejších okolností.