Lellobee City Farm
Farma Lellobee je príjemnou oázou uprostred kozmopolitného mesta. Každá epizóda predstavuje životné zručnosti, o ktorých sa rozpráva prostredníctvom jednoduchých, zábavných a zrozumiteľných piesní, pričom sa zdôrazňujú hodnoty zdieľania, trpezlivosti a tímovej práce.