Timmy Time
Timmy je síce roztomilý, ale je to jahniatko, ktoré sa má čo učiť. Práve mal 3 roky (v ovčích rokoch) a tým, že je jediné jahňa v stáde, je zvyknutý, že vždy dostane, čo chce. Teraz sa po prvý raz bude musieť naučiť ako vychádzať s inými mláďatami. Timmy ide do škôlky.
Tým, že je Timmy jediné jahňa v stáde, je zvyknutý, že vždy dostane, čo chce. Teraz sa po prvý raz bude musieť naučiť ako vychádzať s inými mláďatami. Timmy ide do škôlky! Timmy je nezbedný a bude sa musieť naučiť, ako sa podeliť o veci s inými mláďatami a myslieť na ich city, nielen na svoje. Je nadaný futbalista, ale bude sa musieť naučiť, že nestačí len kopnúť do lopty, ale aj prihrať. Volavka Harriet a sova Osbourne, ktorí riadia škôlku, budú mať plné ruky práce, ale nakoniec Timmy urobí všetko správne s pomocou svojich chlpatých, operených a pichľavých kamarátov.
Timmy má pokazený klaksón na trojkolke, tak mu ho Osbourne vymení za najhlučnejší, aký kedy počul.