Najdlhšia jazda
Podľa bestselleru od majstra rozprávača Nicholasa Sparksa sa táto romantická dráma sústredí na mladý pár, ktorý nadviaže osudné spojenie, ktoré navždy zmení ich životy.
Podľa bestselleru od majstrovského rozprávača príbehov Nicholasa Sparksa, vás film Najdlhšia jazda presvedčí o skutočnej láske. Keď sa Luke (Scott Eastwood), bývalý majstrovský jazdec na býkovi, snaží vrátiť späť, stretne Sophiu (Britt Robertson), vysokoškolskú študentku, ktorá sa pripravuje na svoju prácu snov v New Yorku, a nastúpia na mimoriadnu – ale neistú – romantickú cestu. Keď kolidujúce cesty otestujú ich začínajúci vzťah, Luke a Sophia nadviažu osudové spojenie s mužom menom Ira (Alan Alda), ktorého dojemné pamäti o jeho vlastnom manželstve inšpirujú mladý pár a navždy zmenia ich životy.