Goof Troop
Goofy je osamelý otec zo Spoonervillu, ktorý vychováva syna Maxa. Goofy a Max sa nakoniec nasťahujú vedľa Goofyho spolužiaka zo strednej školy Peta a jeho rodiny. Z Petovho syna a Maxa sa stanú najlepší priatelia, ktorí robia prakticky všetko spolu.