Rozprávková jazda
Sledujte dobrodružstvá pilota menom Balú, jeho 12-ročného navigátora Kita, šéfky Rebeccy Cunninghamovej a zvyšku posádky, ktorí sa vydávajú na dobrodružnú cestu, bojujú proti leteckým pirátom a hľadajú zázračné poklady.