Šiesty zmysel
Hollywoodska superhviezda Bruce Willis efektne vnáša svoju osobnosť do trileru od režiséra M. Night Shyamalana, ktorý vás udrží v napätí a ktorý kritici nazývajú jedným z najlepších príbehov o duchoch všetkých čias.