Znamenia
Príbeh rodiny Hessovcov z pera M. Night Shyamalana. Keď jedno ráno nájdu na poli kruhy v obilí s priemerom 150 metrov, Graham Hess a jeho rodina sa dozvedia, že sú zaň zodpovední mimozemšťania.
Príbeh rodiny Hessovcov z Bucks County v Pensylvánii z pera scenáristu a režiséra M. Night Shyamalana. Keď jedno ráno nájdu na poli kruhy v obilí s priemerom 150 metrov, Graham Hess (Mel Gibson) a jeho rodina sa dozvedia, že sú zaň zodpovední mimozemšťania. S narastajúcim strachom sledujú, ako sa kruhy v obilí objavujú na celom svete. ZNAMENIA je dojímavý príbeh jednej rodiny, ktorá na farme sleduje posledné chvíle života plné strachu predtým, ako svet ovládnu mimozemšťania.