Princezná a žaba
Animované štúdiá Walta Disneyho uvádzajú muzikál Princezná a žaba, animovanú komédiu, ktorej príbeh sa odohráva v úžasnom meste New Orleans. Je to klasická rozprávka s modernou zápletkou o krásnej Tiane a žabom princovi, ktorý sa zúfalo túži opäť stať človekom. Osudný bozk ich pošle na veselé dobrodružstvo do tajomných močiarov Louisiany. Princezná a žaba je návratom ku kresleným animáciám od váženého tímu Johna Muskera a Rona Clementsa. Zaznie v nej hudba Oscarového skladateľa Randyho Newmana.