Šípková Ruženka
Princeznú Auroru prekľaje zlomyseľná, pomstychtivá víla. Kliatbu môže zrušiť iba bozk od jej skutočnej lásky.
Šípková Ruženka rozpráva príbeh o princeznej Aurore, ktorú prekľaje pomstychtivá víla Zlobilka. Podľa veštby si má Aurora na svoje šestnáste narodeniny pichnúť prst na kolovrátku a upadnúť do hlbokého spánku, z ktorého ju môže prebudiť len bozk od jej skutočnej lásky. Tri víly, Flora, Fauna a Merryweather, prestrojené za sedliacke ženy, ukryjú princeznú, ktorú nazývajú Šípkovou Ruženkou, hlboko v lese, kde ju Zlobilka nevie nájsť. Jedného dňa si ju počas jazdy po lese všimne princ Phillip a zaľúbia sa do seba na prvý pohľad. Šípková Ruženka sa od víl dozvie, že je princeznou a musí sa okamžite vrátiť na hrad a splniť si svoje povinnosti. Zlobilka ju nájde samotnú vo veži. Princ sa ponáhľa zachrániť Auroru, ale najprv musí poraziť Zlobilku, ktorá sa zmení na draka šľahajúceho plamene.