Disney Rewind Concert — Live From D23
Vráťte sa do čarovnej éry videokaziet na veľkolepom nostalgickom podujatí s najväčšími hitmi Disney a Pixar z 80. a 90. rokov. Čakajú vás nostalgické hudobné vystúpenia a hviezdy Disney a Broadwaya vrátane legiend Jodi Benson, Susan Egan a Billa Farmera. Vychutnajte si piesne ako „Zero to Hero“ či „I 2 I“ na tomto nezabudnuteľnom podujatí natočenom naživo na pódiu.