Leví kráľ - koncert na amfiteátri Hollywood Bowl
Na počesť 30. výročia filmu Leví kráľ sa amfiteáter Hollywood Bowl na obrovskom koncertnom podujatí zmení na Leviu ríšu. Hudobný koncert oslavuje vývoj tejto franšízy, od animovaného filmu z roku 1994 cez muzikál, ktorý získal cenu Tony, až po hrané filmy z rokov 2019 a 2024, pričom oslavuje hudbu a postavy, vďaka ktorým sa z príbehu stal globálny fenomén.
Na počesť 30. výročia filmu Leví kráľ sa amfiteáter Hollywood Bowl zmení na Leviu ríšu na obrovskom koncertnom podujatí. Na pódiu sa stretne pôvodné obsadenie spolu s účinkujúcimi z ikonického predstavenia na Broadwayi. Na koncerte vystúpia Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner, Heather Headleyová a Bradley Gibson a špeciálni hostia North Westová a víťazka cien Emmy, Grammy, Oscara a Tony, Jennifer Hudsonová. Koncert je oslavou 30 rokov tohto globálneho fenoménu, ovenčeného cenami Oscar a Tony, a to vďaka spracovaniu nielen vo filme, ale aj na javisku na Broadwayi či ako hraného filmu.