Stratení v džungli
V strhujúcom príbehu o odvahe a nádeji štyri deti navzdory všetkému prežijú haváriu lietadla a 40 dní v kolumbijskej džungli.
Smrteľná havária lietadla hlboko v kolumbijskom dažďovom pralese spôsobí, že štyria mladí súrodenci musia prežiť 40 nepredstaviteľných dní osamote. Deti prvýkrát rozpovedia svoj príbeh, v ktorom odhalia svoj boj o život, zatiaľ čo sa okolo nich odohráva dramatická záchranná akcia, ktorá spojila domorodých stopárov a armádu v boji s časom.