Votrelec
Táto pôvodná sci-fi klasika v réžii Ridleyho Scotta zobrazuje Ripleyovú (Sigourney Weaver), ktorá vyšetruje podozrivý SOS signál na vzdialenej planéte a objaví čosi desivé.