Votrelci
Ripleyová sa opäť prebúdza po kryogenickom spánku 50 rokov po tom, čo ledva unikla votrelcovi. Hneď ju pošlú do vzdialenej kolónie, aby pomohla bojovať proti premnoženiu Xenomorphov.
Teror pokračuje v tomto mrazivom, kritikmi chválenom pokračovaní. Ripleyová (Sigourney Weaver), jediná preživšia smrteľného stretu posádky Nostromo s desivým votrelcom, sa vracia na Zem po 57 rokoch brázdenia vesmíru v hyperspánku. Aj keď jej verzia udalostí je najskôr prijatá skepticky, súhlasí, že sa pridá k tímu koloniálnej námornej pechoty na ceste späť na LV-426... a tentokrát to bude vojna!