Žoldnier-mutant s nevymáchanou hubou Wade Wilson (známy ako Deadpool) dáva dokopy tím ďalších mutantov-zločincov, aby ochránil mladého chlapca s nadprirodzenými schopnosťami od Cabla, brutálneho kyborga cestujúceho v čase.