Od chvíle, keď niekto zapálil sviečku s čiernym plameňom a vzkriesil sestry Sandersonové zo 17. storočia, uplynulo už 29 rokov a ony sa chcú pomstiť. Teraz je na troch stredoškoláčkach, aby pred úsvitom na sviatok Všetkých svätých zabránili zlým čarodejniciam v tom, aby v Saleme spôsobili novú spúšť.