Komédie, Fantasy
Potom, čo ich vyvolá skupinka nič netušiacich nezbedníkov, sa trojica 300-ročných čarodejníc rozhodne ich mestečko začarovať a získať späť svoju mladosť. No najprv sa musia vzchopiť a preľstiť tri deti s hovoriacou mačkou.
Čakajú vás čertovsky dobré chvíle, keď sa zo Salemu v 17. storočí vrátia mimoriadne živelné čarodejnice - Bette Midlerová, Sarah Jessica Parkerová a Kathy Najimyová - potom, čo ich omylom vyvolá skupinka nič netušiacich nezbedníkov. Je to noc plná bláznivej zábavy a vtipného zmätkovania, keď sa toto 300-ročné trio rozhodne začarovať mestečko a získať späť svoju mladosť. No najprv sa musia vzchopiť a preľstiť tri deti s hovoriacou mačkou. Obsahuje scény s tabakom.