Diddy na súde: Čo sa skutočne stalo
„Diddy na súde: Čo sa skutočne stalo“ vás zavedie priamo do trestného procesu so Seanom „Diddym“ Combsom, jedného z najpikantnejších a najočakávanejších súdnych procesov za posledné desaťročia. Sledujte šokujúce zvraty a srdcervúce výpovede v reálnom čase v podaní hercov, pričom každá scéna vychádza z autentických súdnych prepisov.
„Diddy na súde: Čo sa skutočne stalo“ vás zavedie priamo do trestného procesu so Seanom „Diddym“ Combsom, jedného z najpikantnejších a najočakávanejších súdnych procesov za posledné desaťročia. Sledujte šokujúce zvraty a srdcervúce výpovede v reálnom čase v podaní hercov, pričom každá scéna vychádza z autentických súdnych prepisov. Combs všetky obvinenia popiera a trvá na svojej nevine. Celým prípadom vás bude sprevádzať moderátorka Sunny Hostinová spolu s poprednými právnymi a kultúrnymi expertmi. Tento proces sleduje celé USA a vy máte miesto v prvej rade.
Cassandra Venturová opisuje chvíle pred útokom zo strany Combsa zachytené na neslávne známom videu.
Svedectvo o zázname z bezpečnostnej kamery a obvinenie, že Combs vyvesil ženu z balkóna.
„Jane“ hovorí o „hotelových nociach“, ktoré strávila s Combsom a rôznymi mužskými spoločníkmi.