Božechráň: Škandál, ktorý zložil na kolená celú dynastiu
Chlapec zamestnaný pri bazéne v Miami sa ocitne uväznený v sedemročnej afére s očarujúcou staršou ženou a jej manželom, evanjelikom Jerrym Falwellom Jr., ktorý je oddaným podporovateľom Donalda Trumpa. Stále viac sa zamotáva do zdanlivo dokonalých životov Falwellovcov.