Bedknobs and Broomsticks
V roku 1940 sa výstredná mladá Angličanka, ktorá je stará dievka, stane čarodejníckou učnicou. S pomocou troch detí a svojho nevedomého mentora nájde čarovné zaklínadlo na legendárnom ostrove Naboombo a využije ho, aby porazila nemecké komandá, ktoré chcú podniknúť inváziu do Anglicka.
Držte si klobúky na čarovnú, hudobnú cestu plnú zábavy! Keď sa mladí Charlie, Carrie a Paul presťahujú počas druhej svetovej vojny do malej dediny, zistia, že ich hostiteľka slečna Priceová (Angela Lansbury) je čarodejníckou učnicou! Aj keď sa jej prvotné pokusy o čary skončia vtipne, úspešne uvalí cestovateľskú kliatbu na obyčajnú guľu na rohu postele a odletia tak na čarovný animovaný ostrov Naboombo, aby našli účinné zaklínadlo, ktoré zachráni Anglicko! Film zobrazuje tabakové výrobky.