Pollyanna
Hayley Mills získala špeciálneho Oscara za úlohu Pollyanny v tejto nadčasovej tapisérii amerického malomesta od Walta Disneyho. Zoznámite sa tu s Pollyannou, sirotou, ktorá prináša slnečné svetlo do života každého, koho stretne. Jej teta Polly (Jane Wyman) sa však príliš stará o vzhľad, slušnosť a miestnu politiku, než aby ocenila svoju temperamentnú neter. Až keď mesto takmer stratí svoje „Radostné dievča“, teta Polly si uvedomí silu lásky a bezstarostnosti. Príbeh plný zábavy, smiechu a sĺz POLLYANNA inšpiruje celú vašu rodinu.