Delfíny zblízka s Bertiem Gregorym
Bertie Gregory mieri na Azory, dôležitú morskú svätyňu a sezónne miesto pre migrujúcich predátorov. Počas obdobia kŕmenia sa tu zhromažďujú tisíce nepolapiteľných lovcov, aby si pochutnali na obrovských kŕdľoch rýb. Bertie bojuje s búrkami a prehľadáva rozsiahle moria v snahe zachytiť najepickejšie kŕmenie svojej kariéry.
Bertie Gregory mieri na Azory, odľahlé súostrovie v Atlantickom oceáne. Je obklopené najväčšou morskou rezerváciou v Európe a láka migrujúcich predátorov svojimi bohatými loviskami. Bertie chce zachytiť vzácne prírodné divadlo – lov rýb v húfoch. Natáčanie však komplikujú búrky. Počas svojej cesty Bertie skúma aj temnú históriu lovu veľrýb v regióne. Stretne bývalého veľrybára, ktorý sa stal pozorovateľom veľrýb a dozvie sa, ako ukončenie lovu premenilo Azory na útočisko veľrýb, umožnilo návrat morského života a obnovu citlivých potravinových reťazcov.