Žraloky zblízka s Bertiem Gregorym
Bertie sa v Južnej Afrike púšťa do doteraz najodvážnejšej misie: natáčať biele žraloky bez ochrannej klietky, ako lovia v plytkej vode.
Bertie sa vydáva do Južnej Afriky na svoju najodvážnejšiu misiu. V divokých vodách číha jeden z najobávanejších predátorov oceánu – žralok biely. Bertie sa bude bez klietky potápať v plytčinách, aby nakrútil tieto obrovské žraloky pri love tuleňov. V ich kráľovstve objaví výzvy, ktorým čelia na našej rýchlo sa meniacej planéte.