LEGO Star Wars: Prestavajme galaxiu – Dieliky minulosti
Sig, Jedi Bob, Yesi, Servo a zlovestný Dev sa vrátia, aby čelili novému nepriateľovi – mocnému a tajomnému Solitusovi. Naši hrdinovia uzatvoria nečakané spojenectvá, zatiaľ čo prechádzajú novými a nebezpečnými časťami šialene popletenej galaxie v snahe zastaviť rastúcu hrozbu v podobe Solitusa.
V tomto štvordielnom pokračovaní sa Sig, Jedi Bob, Yesi, Servo, Dev a ďalší vrátia, aby čelili rastúcej hrozbe v podobe Solitusa, mocného a tajomného nového protivníka, ktorý sa vyslobodil zo silovej kobky – dimenzie, kde končia dieliky LEGO, ktoré ostanú po prestavaní galaxií minulosti. Počas prechádzania novými a nebezpečnými časťami šialene popletenej galaxie budú musieť naši hrdinovia a dokonca aj niektorí zloduchovia uzatvoriť nečakané spojenectvá a naučiť sa spolupracovať, inak ich čaká skaza, ktorú chystá Solitus.