Lego Star Wars: Mandalorián
Mandalorián a malý Grogu dorazia na veľkolepú párty, kde na nich čakajú ich svojrázni spojenci. Zatiaľ čo sa priatelia bavia historkami o prežitých dobrodružstvách, v okolí číhajú piráti, ktorí túžia po pomste.