Luskáčikovia
Keď Mike (Stiller) ide uzavrieť najväčší obchod svojej kariéry, musí zanechať svoj staromládenecký život vo veľkomeste a ísť na farmu na vidieku v Ohiu, aby pomohol svojim nedávno osirelým synovcom nájsť nový domov.