Rok vtákov
Veľký rok v ornitológii znamená vidieť alebo počuť čo najviac rôznych druhov vtákov v kalendárnom roku. O titul pozorovateľa vtákov roka sa uchádzajú traja muži: Kenny Bostick, ktorý minulý rok videl 732 vtákov, Stu Preissler, čerstvý dôchodca, a Brad Harris, ktorý rozpráva príbeh. Bostickova manželka chce dieťa, Stuova firma ho potrebuje na citlivé rokovania a Brad, ktorý je rozvedený a vo veku 36 rokov pracovne nevyťažený, má povzbudzujúcu mamu a nesúhlasiaceho otca. Krížom-krážom prelietajú kontinent, sledujú migračné trasy a smerujú k búrkam, ktoré vtáky prinútia klesnúť na zem. Kto zvíťazí, za akú cenu a s akou odmenou?