Zase ona!
Zase ona! je pravá zábava s čistokrvným komediálnym hviezdnym obsadením vrátane Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver a úžasnej Betty White. Pre Marni (Bell) bola stredná škola horor a svadba jej brata je jeho pokračovaním. Jej úhlavná nepriateľka sa totiž vracia ako nevesta. Toto hysterické stretnutie po rokoch je súbojom dobráčky proti podliačke, jedinej osobe, na ktorú by Marni chcela zabudnúť. A aby toho nebolo málo, Marnina mama (Curtis) sa po rokoch tiež stretne so svojou nepriateľkou zo strednej (Weaver).