Slečna zamilovaná
Sandra Bullock a Bradley Cooper účinkujú v tomto vtipnom príbehu o výstrednej žene, ktorá naháňa kameramana po krajine a snaží sa ho presvedčiť, že sú si súdení.
Po jednom krátkom rande sa oslnivá, ale spoločensky nešikovná žena rozhodne, že kameraman CNN je jej pravou láskou. Keďže Steve z práce cestuje na rôzne miesta, ona behá za ním krížom-krážom po krajine, objavuje sa pri reportážach a snaží sa ho presvedčiť, aby ju miloval. Vo svojej úlohe zlyhá, ale stretne ľudí, ktorí nikde nezapadajú a vedia ju oceniť takú, aké je.