Atlanta
Dvaja bratranci sa pohybujú na atlantskej hudobnej scéne, aby zlepšili svoje životy a životy svojich rodín.
Atlanta sa točí okolo Earnesta „Earna“ Marksa (Glover), samotára, ktorý sa po zanechaní štúdia na Princetone vracia do rodnej Atlanty v Georgii (The Peach State). Po príchode zistí, že jeho bratranec Alfred sa stal najhorúcejším novým raperom v Atlante. Seriál sleduje bratrancov na ich ceste na atlantskú rapovú scénu, kde ich protichodné názory na umenie, obchod, úspech a rasu urobia ich hľadanie neľahkým. Earn je mimoriadne inteligentný, pozorný a stratený. Ako sklamaný mileniál sa snaží nájsť svoje poslanie alebo „značku" a má pocit, že hra života je nastavená tak, že nikdy nemôže vyhrať. Uvedomuje si, že Alfredova popularita na YouTube, ktorá sa dostavila v priebehu jednej noci, môže pre oboch znamenať životnú zmenu – ak sa mu podarí potlačiť bratrancov postoj „najprv konaj, potom mysli„ a zvyknúť si na jeho drogovo závislého, možno psychického (a rozhodne čudného) pomocníka Dariusa. Ako Alfredov manažér Earn možno konečne nájde niečo, čomu sa oplatí venovať svoju energiu.
Tak Atlanta je v dnešných časoch getom. Uvažujem, že sa presťahujem do Miami, kde je to bezpečné.
Unavuje ma nenávisť všetkých starcov. Nechajte ma v pokoji počúvať taliansky drill a blue-eyed trap.
Moja rodina je taká bláznivá, že potrebujeme reality show. Ako to, že máte spory zo 70-tych rokov?
Raz som mal byť v komparze televíznej relácie, ale začali sa ma pýtať na sociálne poistenie.