Pohromáci
Keď najlepší priatelia Bobby a Romy náhodou otvoria bránu do krajiny mŕtvych, zmenia svoje pokojné pobrežné mestečko na miesto plné hrozivých príšer. Cestu im skríži príšera, ktorá velí zlu a bojujú so skutočnými aj vlastnými prízrakmi v tejto strašidelnej komédii, ktorá spája napätie, strach a emocionálne výkyvy dvoch obyčajných tínedžerov pohltených neobyčajnou záhadou.
Bobby a Romy sú presvedčení, že ich francúzske pobrežné mestečko Ouimper ukrýva zlo. Počas prenasledovania príšer narazia na megalit - bránu do Subterry. Náhodou ju otvoria a vypustia nadprirodzené sily. Boby zažíva prekliatie. Spoločne s Romy bojujú so skutočnými aj vlastnými démonmi a snažia sa vyriešiť problém. Cestu im skríži príšera, ktorú vyvolal tajomný strážca mestského majáka. Aby zachránili mestečko Ouimper a Bobbyho pred hroziacou pohromou, musia sa spojiť a ochrániť mesto pred príšerami. Bobby by to najradšej prečkal, ale takú možnosť nemá, pretože všetko a všetci mu idú po krku!
Najlepší priatelia Bobby a Romy sú presvedčení, že ich mesto ukrýva zlo, a vydajú sa na lov príšer.
Po Bobbym ide príšera z močiaru a tiež neľútostná bojovníčka presvedčená, že je hrozbou pre Ouimper.
Bobby je odhodlaný dokázať svoje podozrenie, že nápadník jeho tety skrýva temné tajomstvo.
Kim záhadne zmizla práve v deň každoročného festivalu strašidiel v meste Ouimper. Uniesol ju niekto?
Partia vyráža na ostrov, ktorý je údajne spojený s Mordam, neďaleko pobrežného mesta Ouimper.
Bobby sa snaží zmieriť s blížiacou sa záhubou a pomocou kryštálu vyvolá svoju mamu.
Bobbyho kliatba je zrušená, ale objavuje sa nová hrozba - starovekí duchovia sa zamerajú na Kim.
Po uhryznutí vlkolakom Kim pocíti svoje zvyčajne potláčané emócie. Dokážu jej Bobby a Romy pomôcť?
Dagovo auto je posadnuté zlom a obráti Romy proti Bobbymu. Prežije ich priateľstvo?