Koala Man
Seriál KOALA MAN prináša príbeh otca v strednom veku Kevina a jeho tajnej identity. Jeho jedinou supersilou je neutíchajúca vášeň pre dodržiavanie pravidiel a vyňuchávanie drobných zločinov. Cieľom Koala Mana je vyčistiť mesto Dapto. Do svojich čím ďalej bizarnejších dobrodružstiev zapája aj svoju frustrovanú rodinu.