Bombing Pompeii
Pompeje. Najúžasnejšia historická časová kapsula na svete. Kedysi živé a rozľahlé rímske mesto bolo po výbuchu sopky Vezuv v roku 79 pred Kr. po stáročia pochované pod popolom a kameňmi. Mesto však bolo takmer zničené druhýkrát – počas druhej svetovej vojny. Tento strhujúci špeciálny dokument sleduje mimoriadnu misiu vedeckého tímu, ktorý pátra po bombách, aby zachránil toto neuveriteľné staroveké mesto pred ďalším zničením. A vďaka práci tímu vyriešime záhadu, prečo sa Pompeje stali počas druhej svetovej vojny terčom USA a Veľkej Británie.