Tut's Treasures: Hidden Secrets
Správa o tom, že Howard Carter objavil Tutanchamonovu hrobku, sa v roku 1922 dostala na titulky novín po celom svete. Všetkých 5398 predmetov sa teraz po prvý raz od svojho objavenia ocitne na jednom mieste v novom Veľkom egyptskom múzeu.