Čierny koláč
Dvaja odcudzení súrodenci musia odložiť bokom svoje nezhody, aby sa vyrovnali so smrťou matky a jej utajenou minulosťou. Aby sa dozvedeli viac, vydajú sa na cestu, ktorá ich zavedie z Karibiku do Londýna a Kalifornie a končí sa jej slávnym čiernym koláčom.
Koncom 60. rokov zmizne nevesta Covey, ktorá utiekla spred oltára, vo vlnách pri pobreží Jamajky.
Byron a Benny nedokážu spracovať odhalenia, o ktorých sa dozvedeli z Eleanorinej prvej nahrávky.
Covey sa ocitne sama v novom meste a chce začať nový život pomocou ukradnutej identity.
Byron a Benny sú šokovaní, keď k nim príde cudzinec, aby si vypočul Eleanorinu poslednú nahrávku.