Kto obvinil králika Rogera?
Keď je zavraždený majiteľ Toontownu, všetky prsty ukazujú na rozprávkovú superhviezdu Králika Rogera. Roger nemá kam ísť a zlovestný Judge Doom, hladný po moci, mu je na stope. Musí požiadať o pomoc detektíva Eddieho Valianta, ktorý neznáša rozprávky. Príbeh sa zamotáva, keď Eddie odhalí škandál za škandálom a zistí, že v stávke je existencia Toontownu.
V Hollywoode v roku 1947 je detektív na mizine, Eddie Valiant (Bob Hoskins), najatý, aby našiel dôkazy, že Marvin Acme, majiteľ Toontownu, má aféru s femme fatale Jessicou Rabbit, manželkou rozprávkovej hviezdy Rogera Rabbita. Keď Acmeho nájdu zavraždeného, všetky prsty ukazujú na Rogera. Zlovestný Judge Doom (Christopher Lloyd), bažiaci po moci, chce priviesť Rogera k spravodlivosti. Roger poprosí Valianta, ktorý nenávidí rozprávky, aby našiel skutočného vraha. Príbeh sa zamotáva, keď Eddie odhalí škandál za škandálom a zistí, že v stávke je existencia Toontownu. KTO OBVINIL KRÁLIKA ROGERA?, film plný živej akcie a animovaných postavičiek, je nehoráznou zábavou.