Inšpektor Gadget
Sny ochrankára sa stanú skutočnosťou, keď ho po takmer smrteľnom stretnutí so zlým doktorom Clawom geniálna a krásna doktorka Brenda Bradfordová premení na kybernetického policajta.
INŠPEKTOR GADGET ožíva v divokej a bizarnej dobrodružnej komédii s tisíckami pohyblivých častí! Počas odvážneho pokusu o záchranu zažije John Brown (Matthew Broderick), naivný a bezradný strážnik, hnev zlého doktora Clawa (Rupert Everett) a ledva to prežije. Geniálna doktorka Brenda Bradfordová (Joely Fisher), ktorá sa chopí príležitosti vyskúšať svoje odborné znalosti v oblasti robotiky, ho premení na inšpektora Gadgeta - dokonalý nástroj na boj so zločinom! A Gadget bude potrebovať každý technický trik v kybernetickom rukáve, aby porazil nemilosrdného Clawa, skôr než Claw premení nášho hrdinu na náhradné diely a spustoší svet!