Jeden deň u Disneyho
Objavte fascinujúce a inšpirujúce osobné príbehy 10 neuveriteľných ľudí, ktorí stoja za stále živým kúzlom Disney. Očami výkonného riaditeľa Boba Igera sledujeme počas bežného dňa každého jedného z nich vrátane legendárneho animátora, ženy, ktorá vedie ďalšiu generáciu divízie Imageers, a moderátorky Robin Robertsovej, aby sme detailne nahliadli do tajomstiev ich jedinečnej cesty. Rozprávačom je Sterling K. Brown.
Jeden deň u Disneyho je celovečerný dokumentárny film, ktorý prináša fascinujúce a inšpirujúce osobné príbehy 10 neuveriteľných ľudí, ktorí stoja za stále živým kúzlom Disney. Očami výkonného riaditeľa Boba Igera sledujeme počas bežného dňa každého jedného z nich vrátane legendárneho animátora, muža, ktorý navrhuje ďalšiu generáciu marvelových superhrdinov, a moderátorky Robin Robertsovej, aby sme detailne nahliadli do tajomstiev ich jedinečnej cesty. Získame príležitosť nahliadnuť, čo pre nich znamená oddanosť a zodpovednosť, ktorú cítia, keď chcú pokračovať v tvorivosti, inovácii a dokonalosti, ktorá je pre Disney typická. Či už títo ľudia prinášajú divákom v Madride prvú španielsku produkciu Levieho kráľa, alebo chránia najohrozenejšie druhy voľne žijúcich živočíchov našej planéty, každý z nich plní poslanie urobiť svet lepším miestom a zároveň šíriť trochu kúzla typického pre Disneyho. Rozprávačom je Sterling K. Brown.