Mýtus: Príbeh ľadového kráľovstva
Na okraji Arendellu si rodina rozpráva večerný príbeh, ktorým sa prenesú do čarovného sveta plného ožívajúcich duchov 5 živlov Zeme (inšpirovaných príbehom Ľadové kráľovstvo 2), ktorí odhaľujú mýtický príbeh ich minulosti a budúcnosti.