Do neznáma: Ako vznikalo Ľadové kráľovstvo 2
Čas neúprosne plynie a do svetovej premiéry Ľadového kráľovstva 2 ostáva necelý rok. Kamery prvý raz zachytia výzvy, prelomové momenty, či to, s akým umeleckým majstrovstvom a ako zložito vzniká celovečerný animovaný film v štúdiách Walta Disneyho.
Čas neúprosne plynie a do svetovej premiéry Ľadového kráľovstva 2 ostáva necelý rok. Filmári, umelci, hudobní skladatelia a herci v šesťdielnom seriáli odhalia divákom, koľko tvrdej driny, ale aj láskavého prístupu a spolupráce, si vyžaduje vznik jedného z najočakávanejších filmov od štúdií Walta Disneyho. Kamery prvý raz ukážu výzvy, s ktorými sa tvorcovia pasujú a ako zložito vzniká najlepší celovečerný animovaný film všetkých čias. V seriáli sledujeme režisérku, scenáristku a riaditeľku kreatívnej divízie Jennifer Lee, režiséra Chrisa Bucka, producenta Petera Del Vecha, hudobných skladateľov Kristen Anderson-Lopez a Roberta Lopeza, herečky a hercov Kristen Bell (ako Annu), Idinu Menzel (ako Elsu), Josha Gada (ako Olafa), Jonathana Groffa (ako Kristoffa), Sterlinga K. Browna (ako poručíka Mattiasa), Evan Rachel Wood (ako Idunu) a ďalších talentovaných umelcov a pracovníkov od Disneyho. Seriál produkovali Lincoln Square Productions a animačné štúdiá Walta Disneyho.