Star Wars: Epizóda IX - Vzostup Skywalkera
Vo filme Star Wars: Vzostup Skywalkera, strhujúcom vyvrcholení prevratnej ságy Skywalkerov, sa zrodia nové legendy a odohrá sa posledný zápas o slobodu.