Sága Star Wars pokračuje, keď sa hrdinovia príbehu Sila sa prebúdza pridávajú k legendám galaxie v úžasnom dobrodružstve, v ktorom odhaľujú tajomstvá Sily a šokujúce zistenia z minulosti.