Recess: School's Out
Školský rok sa konečne končí a T.J. Detweiler sa teší na leto… Až kým neodhalí diabolský plán bývalého riaditeľa, ktorý sa chce zbaviť letných prázdnin. T.J. zvolá svoju partiu žiakov základnej školy na Tretej ulici, aby zažili nekončiace sa dobrodružstvo a všetkým zachránili letné prázdniny.