V pohybe
V tomto akčnom seriáli deti, ktoré skrývajú svoje superschopnosti, spolu so svojimi rodičmi, ktorí žijú s bolestivými tajomstvami minulosti, spoločne čelia obrovským nebezpečenstvám.
Mihyun tají Bongseokove schopnosti, ale záhadné incidenty na sociálnych sieťach ju znepokojujú.
Bongseokovo tajomstvo je odhalené a Huisoo ho odprevadí domov. Frank hľadá svoj tretí cieľ.
Frank pri likvidovaní cieľov spomína na minulosť. Po Frankovej návšteve Mihyun syna viac kontroluje.
Juwon vedie svoj gang so svojimi monštruóznymi schopnosťami. Je zradený a stáva sa z neho utečenec.
Doosik sa objaví v Mihyuninom byte s plánom, ako nadobro uniknúť zástupcovi riaditeľa Min.
Keď sa Čierny tím rozpadne, zástupca riaditeľa Min ponúkne Juwonovi misiu, aby tím oživil.
Jaeman sa pokúša zachrániť svoju ženu svojou silou a Juwon je vyslaný, aby ho podrobil.
Mihyun a Juwon si pozrú video z icidentu a idú na strednú Jeongwon, zatiaľ čo Gyedo objaví Junhwu.