Kalné vody
Čoson, kde sa nerešpektuje zákon, je domovom kedysi čistej rieky Gyeonggang, ktorá sa zmenila na kalnú. Siyul ukrýva problémovú minulosť, Choi Eun sníva, že bude najväčšou obchodníčkou a Jung Chun chce byť čestným úradníkom. Ich osudy sa prepletú, keď každý z nich bojuje za to, aby formoval svet.
Mudeok, nízkopostavený bandita v Mape, si všimne bystrého pracovníka menom Siyul.
Siyul dospeje do bodu zlomu. Eun konečne začne v novej práci a Chun sa stane dôstojníkom.
Chun je obvinený, Eunina žiadosť spôsobí problémy a Siyul čelí nočnej more z minulosti.