Jardin De Minuit
Mesiac osvecuje mladý párik v lese. Hra ich dovedie do neznámej záhrady uprostred lesnej čistinky. Mladí milenci nemajú potuchy o nebezpečí v tieni, preto sa vydajú do Polnočnej záhrady. Kúsok po kúsku ich premôže úchvatné čaro a stratia sa v záhadnom bludisku. Dokážu prelomiť kúzlo, ktoré ich väzní?